Ben jij een fietsende communicatieprofessional en heb je een heldere visie op je eigen vak? Adviseer je, ben je sparringpartner, schrijf je, voer je het woord en/of leef je je uit op social media; kom dan eens kennismaken met dit Communicatie Peloton en met ons*.

Op woensdagmiddag 12 oktober a.s. ben je van harte welkom bij de kennismakingsbijeenkomst van het Samenspaak Communicatie Peloton.

samenspaak Communicatie logo

Onze netwerkbijeenkomsten combineren collectieve fietstochten met inhoudelijk programma’s.

Doel is niet om business te genereren.

Dus, of in je vrije tijd nu kopman, wegkapitein of juist de meesterknecht van het peloton bent. In het dagelijks leven ben je actief als communicatieprofessional. En dat mag je ruim opvatten, zolang je het vak met passie en (zelf)kritisch uitvoert. En bereid bent kennis en kunde te delen.

Wij bieden jou een vertrouwd en veilig peloton waarbinnen je zowel bidons mag halen als de sprint mag afmaken. En waar ieders kwaliteiten tot hun recht komen.

Dat houdt in dat we eerst gaan fietsen: hoofd en benen losmaken en parallellen met teamwork ontdekken. Daarna douchen en omkleden. En vervolgens een spreker die begeestert. Tenslotte en niet in de laatste plaats en overal tussendoor: een goed gesprek waarin kennis en kunde vanuit het hart worden gedeeld.

We beogen met dit netwerk voor communicatieprofessionals een boost te geven aan:

• Persoonlijke ontwikkeling én teambuilding onder vakgenoten.
  • Kennisdelen en intervisie.
  • Plezier en inspiratie.
  • Soepeltjes en gezond wielrennen.

Lijkt het je wat? Neem dan vrijblijvend contact met me op en je ontvangt een uitnodiging met meer informatie.

*Lilian van Zandbrink van Verenigingswerk en Harmen Scholtalbers van Wielrenschool vormen de drijvende kracht achter de Samenspaak Pelotons en de bijbehorende LinkedIn-groepen.
Een initiatief na aan hun beider hart. Lilian bouwt aan constructieve netwerken. Verbindt organisaties, mensen en belangen. Harmen helpt bij het op een gezonde en ontspannen manier (leren) wielrennen.