Wat kenmerkt mij

Ik ben opgewekt, invoelend, omgevingsbewust, resultaatgericht en gedreven. En praktisch ingesteld. (Want van alleen g.l.l bak je geen broodjes.) Intrinsiek gemotiveerde mensen hebben stiekem een streepje voor. Met motivatie voor om het even wat. Als ze de wereld er maar een beetje mooier mee proberen te maken.

Wat als ik niet werk

Jaren geleden vond ik het een beetje uit de hand lopen met mijn liefde voor graag en veel werken. Ik bedacht dat het verstandig was een hobby te zoeken om mijn energie op bot te vieren. Liet mijn wielrenfiets goed afstellen en nam enkele wielrenlessen. En stopte niet meer met fietsen.

Geregistreerd Docent

in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs. In dit Register staan zelfstandig werkende docenten ingeschreven die voldoen aan de Kwaliteitscode voor Docenten.

Bestuurslid van de Stichting Letters by Nens

Deze Stichting heeft tot doel het inzamelen van geld ten behoeve huidige ALS patiënten en hun omgeving, om zo bij te dragen aan een betere levenskwaliteit en/of zorg voor hen.