“We zeggen zoveel tegen elkaar – op allerlei manieren. We vertellen voortdurend. Dat kan nog waarachtiger en nauwkeuriger dan we nu al doen.” Aldus Sjors Talsma. Gastspreker van het Samenspaak Communicatie Peloton op 12 oktober a.s. Sjors is op missie. Zelfbenoemd. En die missie luidt: “We hebben betere taal nodig – met woorden waar je moeite voor wilt doen.”

Ben je een communicatieprofessional met liefde voor taal en passie voor de wielrenfiets? Reserveer dan deze datum en verrijk het Samenspaak Communicatie Peloton met je komst. Woensdagmiddag 12 oktober 2016, Ede.

Hoe we ons verstaanbaar maken naar elkaar, hoe we taal inzetten om elkaar te bereiken, begrijpen en verbinden, daar valt een wereld te winnen. “Willen we het redden met elkaar, dan zullen we betere taal moeten vinden.  In mijn werk als trainer, bedrijfsdichter, webtekstschrijver, etcetera. laat ik me hierdoor leiden. ‘Informeren’ is bijna nooit mijn primaire doel – enthousiasmeren, prikkelen, verleiden en verbinden zijn dat wel.”

Sjors zal aan de hand van zijn professie als bedrijfsdichter en met een stevige mening over taal, een korte presentatie verzorgen toegepast op de context van een communicatieprofessional maar gesproken vanuit zijn hart en eigen ervaringen. Na afloop gaan we met hem in gesprek. Natuurlijk over zijn missie en of die al dan wel of niet herkenbaar is. Maar ook over elkaars successen en miskleunen op dit vlak. En alles wat verder ter tafel komt.

Linkedin communicatie post samenspaak