Verenigingswerk Belangenbehartiging Ledenbinding

About the author : Lilian

Gezondheid, liefde en een strak blauwe lucht gewenst!

bovenste beste relaties, ik wens jullie gezondheid, liefde en een strak blauwe lucht voor het nieuwe jaar! Opdat 2018 voor ons allen, zakelijk en privé, een mooi jaar wordt.

2018 mooi werk

Vanuit Verenigingswerk ga ik er in ieder geval weer met plezier en vol energie tegenaan. Met de diverse kort lopende opdrachten behorende bij prettige opdrachtgevers die al op de planning staan en beslist nog op mijn pad komen.

Als docent zie ik uit naar de opleidingen die ik voor ‘de C en D’ van Van der Hilst verzorg. Want gegarandeerd leergierige en kritische groepen communicatie professionals.

Voor de autoleasebranche vertegenwoordigd in de VNA staat 2018 – onder andere – in het teken van het verder ontwikkelen van toekomstbestendige vormen van mobiliteit. Daaraan bijdragen vanuit Public Affairs is een super opdracht.

En op de agenda voor 2018 staat in ieder geval ook het aanscherpen van mijn ondernemersvaardigheden. Zodat Verenigingswerk toekomstbestendig blijft opereren. En omdat het al-tijd goed is om jezelf te ontwikkelen.

2018 mooie kilometers

Tenslotte, mocht je mijn voicemail treffen. Dan zit ik hopelijk op Mijn Enorm Gave Wielrenfiets. Want hoe happy ook met al mijn mooie werk, ik gun mijzelf ook veel mooie kilometers.

Tot ziens dit nieuwe jaar! Lilian

Verenigingswerk Belangenbehartiging Ledenbinding

About the author : Lilian