Gezocht! Communicatie- en corporatieprofessionals met een passie voor wielrennen én een klasbak karakter! Samenspaak organiseert namelijk sinds dit voorjaar netwerken in de vorm van wielrenpelotons. Deze pelotons hebben tot doel om professionele kennis en kunde te delen, niet om business te genereren. De netwerkbijeenkomsten combineren collectieve fietstochten met inhoudelijk programma’s.

Lilian van Zandbrink van Verenigingswerk en Harmen Scholtalbers van Wielrenschool vormen de drijvende kracht achter de Samenspaak Pelotons en de bijbehorende LinkedIn-groepen.
Een initiatief na aan hun beider hart. Lilian bouwt aan constructieve netwerken. Verbindt organisaties, mensen en belangen. Harmen helpt bij het op een gezonde en ontspannen manier (leren) wielrennen.

Harmen: “Samenspaak biedt leden een vertrouwd en veilig peloton waarbinnen men zowel bidons mag halen als de sprint mag afmaken. Waar ieders kwaliteiten tot hun recht komen. En waar met plezier en sociaal wordt gefietst, ongeacht je wielrenniveau. We beogen met de Samenspaak Pelotons onder andere een boost te geven aan persoonlijke ontwikkeling én teambuilding onder vakgenoten; aan intervisie en inspiratie.”

Lilian: “De middagen zien er als volgt uit: eerst wordt er gefietst op een tempo dat er nog in volzinnen gesproken kan worden. Hoofd en benen worden los gemaakt en parallellen met teamwork worden ondervonden. Na het omkleden en de koffie met appeltaart, volgt een spreker die begeestert. En tenslotte en niet in de laatste plaats en overal tussendoor: een goed gesprek tussen de aanwezigen waarin kennis en kunde vanuit het hart worden gedeeld.”

samenspaak Communicatie logo
Voor het Communicatie Peloton zoekt Samenspaak professionals die in het dagelijks leven actief zijn als manager of senior beleidsadviseur communicatie of anderszins verantwoordelijk voor communicatie binnen de eigen organisatie.

De kennismakingsbijeenkomsten van dit Peloton vinden plaats op:

 Donderdag 7 juli, 13.00-18.30u (locatie centraal in het land)
 Woensdag 12 oktober

banner linkedin samenspaak
Voor het Corporatie Peloton zoekt Samenspaak professionals die in het dagelijks leven actief zijn als bestuurder, MT-lid of anderszins beleidsbepalend bij een woningcorporatie.

De kennismakingsbijeenkomsten van dit Peloton vinden plaats op:

 Donderdag 23 juni 2016 (locatie centraal in het land)
 Vrijdag 30 september 2016

Ter kennismaking met deze nieuwe netwerken biedt Samenspaak deze bijeenkomsten aan voor een bedrag van € 100,- per bijeenkomst.

Dus, ben je zo één professional en lijkt het je wat? Meld je dan aan voor de eerste rit van één van beide Pelotons.
Stuur daartoe een mail naar: Harmen@wielrenschool.nl of Lilian@verenigingswerk.nl